Some of you just ruined everything...

Hej.
Är lite upprörd just nu, så ska bara skriva av mig lite.

Justin och hans team har jobbat hårt på det nya albumet. För några dagar sedan kom en sneak peek på hans nya låt "Pray" som kommer finnas på albumet My Worlds Acoustic som släpps den 26 november, Men det blev inget mer än en sneak peek eftersom han ville att det skulle bli en överraskning för fansen.
Men nu, ligger runt 100 videos på HELA låten ute på youtube.
Det var just detta som inte skulle hända.
Här tvittrar Justin Själv:
"We work hard.. be patiend.. dont ruin it."

Men allt är förstört nu.
Hela låten ligger ju uppe på youtube. Jag kan inte fatta det alltså. Varför inte låta det vara en överraskning.. och vänta på att den ska släppas istället?
När jag lyssnade på sneak peeken, var jag överlycklig. En sådan fantastisk låt det är alltså!
Sen några dagar senare, kom hela låten ut. Då trodde jag att jag skulle gå i taket av lycka. Jag tryckte på den, men lyssnade inte mer än på lite av första versen. Det kändes liksom inte rätt. Första gången jag ska höra hela den låten, är när albumet har släppts, alltså då skivan är hemma hos mig.

En liten grej att haka upp sig på kanske vissa tycker. Men jag tycker att det är rätt elakt. Han bad oss att ha tålamod.. INTE förstöra det de håller på med. Men vad händer? Jo allt blir förstört ändå.
Tack för mig, hejsvejs.



Här är lite utav låten "Pray":

Kommentarer
Postat av: sofiefröjd; on our way back down to earth

- Ja! §

2010-11-13 @ 12:20:22
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0