Skolbio=BAJS.

Hejsan! :)
Hade tänkt att berätta om skoldagen nu typ..
ville inte ha med det i mitt förra inlägg, eftersom det skulle vara specifikt om JB!

Skolbion SÖG, precis som jag redan listat ut. Skolbio är bara tråkigt och onödigt. Jag menar, man kollar fan aldrig på någon bra film. suck.
När jag kom hem satte jag mig med TV:n ett tag, och väntade på att Lotta skulle komma hem. Så fort hon var hemma fixade hon pannkakor.. som var.. UTSÖKTA! Fy fan, men schhh, får inte berätta för pappa, då blir han bara ledsen :(
Nej men dom var verkligen underbara! Tunna med knapriga kanter.. gah *-*

Pluggade sedan både spanska och engelska, hur pallar jag? D:
Lotta förhörde mig på 80 engelska glosor, som satt kvar i minnet trotts allt!
Sedan körde vi lite frågesport(?) Random eller vadå? Hahha nej men jag hade tråkigt, så vi bestämde oss för att köra det iaf ;)
Och mycket skratt där minsann. Ibland kan ju familjemedlemmar vara riktigt underbara! Men ENDAST ibland, bahah :D
Nu sitter jag här, chattar med Maria och lyssnar på TH's nya låt! Den är FUCKING FETT kjsdfjskdfkjsjcbshjhcfkjsdhgkjdkdfjs UNDERBAR! *-*
Bahha, drogar den just nu alltså!
Nu ska jag sova, ska bara borsta tänderna först, onödiga fakta men ja.. lär er leva med det! :)
Hare gött så skrivs vi efter skolan i morgon.. tror jag (a)
Love.§
Fin stjärt Justin.. ohja.
Denna bilder kommer LÄTT hamna här i bloggen flera gånger, rawr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0