Packat och klart

Hejsan! :)
Förlåt att jag aldrig bloggade mer i går, hade liksom inte lust..
Anywaaaay, idag ska jag dra till mamma. Bussen går om typ.. 2,5 timme ;)
Har precis packat klart min väska, och jag måste säga att jag är SÅ JÄVLA LYCKLIG! Allt fick fucking plats!!!! Nu tänker ni säkert; va fan har hon med sig..
men det är inte alls så.. ehm, det är bara någon som fattar faktiskt.. bahah och jag tänker inte ta det här.
Så nu kan jag dra till skolan direkt på måndag! Happyface :D

Sitter och lyssnar på JB nu, funderar på att spela sims den tiden som är kvar, eftersom jag inte kommer ha med mig laptopen till mamma.
Dessutom kommer nog uppdateringen bli dålig.. vet inte om jag kommer sitta mycket vid datorn.. vi får se!
Så ni får ha det så bra, så bloggar jag när jag kan!
Hej svejs!
My heart beats for you..
It's only you that can make my heart whole.
My heart beats for you..
It's only you that can make my heart whole. §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0