Now I know the truth.

Thank you for all the good times with you. I love you.. have a great life!

Har precis pluggat engelska glosor, blir nog att ha förhör på dom i morgon eftersom jag ska till simhallen på onsdag!
Jag längtar inte måste jag väll ändå säga. bahah!
Något jag däremot längtar efter, är bion med Maria - min skitunge!
Jag älskar dig, och jag ska göra ALLT jag kan för er, och det vet du.§

Lyssnar på JB och tänker. Nej men oj vilken nyhet - eller inte ;)
Hoppas på en lyckad dag i skolan i morgon.. eftersom den idag var helt okey. FÖRUTOM att jag och några till blev tvungna att dra till ladugården!
Vi hade gjort ett projekt på elvensval att måla några tavlor med ko-motiv på och när vi blev klara skulle vi lämna tavlorna till dom så dom fick hänga upp dom i ladugården typ.
Västerviks-tidningen var där och fotograferade, så YAAAAAYPAAAAAAAAAAAAAAAAN, jag kommer med i tidningen i morgon eller på onsdag. Fan också, hatar att vara med på kort. -.-'
Dom jag själv tar är okey, men inte till tidningar! Jag menar det är ju en annan sak att kunna välja att INTE publicera dom, istället för att de publiceras i 2491482394923849823 tidningar som alla i området kommer kunna se. Fucking pinsamt ju :(
Så måste duscha ikväll igen, baha. Palla lukta ko. :D
Ska sluta dryga nu, samt sluta skriva.
Vi skrivs senare eller i morgon - beror på humör.
Hare gött!

bild i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0