Musik and massa garv!

Hejsan!
Trevlig dag i skolan idag, faktiskt.
Det beror ju självklart på att jag umgicks med Maria hela dagen, bahah *-*
Musiken idag, som annars brukar vara så fruktansvärt seg, gick faktiskt riktigt fort idag! Maria och jag satt o garvade i trappuppgången, samtidigt som vi filmade, tog kort och spelade gitarr förstås ;)
Lite små grejer någon gång ibland som fick mig att bli pissed, men Maria hjälpte mig snabbt ur det igen, tack älskling.§

Vart jag än går, påminner någonting/någon om dig. Varför blev det så här boy, just tell me.

I morgon blir det att åka in till simhallen med skolan, eller några... De som inte var med och simmade sist, då jag var en utav dem ;)
Palla det, men ja, det måste göras annars ryker mitt idrottsbetyg. Men efteråt blir det att ta bussen tillbaka till skolan, möta upp Maria vid stationen, sen vidare in till stan igen.. gå omkring där lite, käka sedan BIO!
Nu undrar säkert varför jag inte stannar kvar i stan efter simhallen.. men ehm.. eh, det är personligt

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, snart äta lite.. sen chatta I think!
Kanske ska skriva lite sen, hm.. skulle du uppskatta det Maria? ;)
Vi skrivs senare, hare gött!

jag bjuder..
Jag ÄLSKAR verkligen att sitta där, med gitarren i famnen. gud.§
STOLT FOTOGRAF: Maria Öberg

Min klasskompis hatt, tjusigt!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Alltså varför får du vara så damn söt men inte jag? :( det är inte rättvist har i världen. >.< Älskar sista bilden! - Hatten var så awesome :D Hahah, vi får skaffa en och dela på :o om du inte kör på ... ;) ;) ;)

Ska bli AWESOME imorgon! :DD Ser fram emot det! Tänk ifall NÅN skulle va på bion... :$

Men vad då stolt fotograf? >.< Bilderna blev ju lite ljusa ibland och jaa >.< Får skylla på ljuset, ehe (a) HAHAHA, nejmen tack för allt!

Älskar dig! §§§§§§§§§

2010-11-16 @ 17:37:04
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0