Julmarknad

Hejsan!
I morgon är det dags för julmarknad utanför ICA!
Ska bli... väldigt kallt O.o
Seriously.. det är redan typ 8 minus grader här.. burr.
Bahha men det kommer nog gå bra, och jag tror vi kommer lyckas sälja en hel del ;)
Drar sedan vidare till mamma, då ska jag umgås lite med lillasyster!
På måndag är det studiedag, då drar mamma och jag upp till Linköping med tåget, göttans ju :)
Allt detta innebär att uppdateringen kommer vara väldigt dålig, så kanske fixar ett tidsinställt inlägg, vi får se!

Maria, I pray for ya- no kidding.
Jag gör det, och det har jag gjort hur länge som helst nu. Ber för er två.
Ska fan göra allt jag kan, eftersom jag inte gör tillräckligt nu.
Du kan, bara du vill. Och jag hoppas verkligen att du har turen och ödet med dig i morgon..
så du får se han igen.. love§


Nu ska jag kolla TV lite, orkar faktiskt inte sitta vid datorn mer!
Vi hörs i morgon innan jag åker till julmarknaden!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0