Julmarknad

Hejsan!
Bloggade aldrig i morse, men det blev lite klippt med tid tillslut, ehhehe :)
Åkte till stan med tjugo över 9 bussen, var där kring tio.. skulle inte sälja förens vid 11, så drog till mamma och lämnade min väska där så jag slapp dra omkring med den. Sen vid tio i 11 blev jag skjutsad till Kvantum.
Det var vääälidgt kallt, men värt besväret liksom. Allt för att få in pengar till studieresan.
Blir att sälja i morgon med, dock vet jag inte om jag kan vara ifrån 12-15, men till 12-14 går nog bra. Vi får se :)

När jag kom hem åt vi lite mat, sedan målade jag och min lillasyster lite julpynt typ. Porslins tomtar o shit ;)
Mysigt, och man fick en viss längtan efter jul :)
Sedan satte jag mig vid Tv:n och tittade på Harry Potter och hemligheternas kammare, som man har sett typ 1289479832754 gånger, men den är fortfarande lika bra! :D Funderar på att se en annan sen!
Men nu ska jag fortsätta att chatta med Maria och lyssna på musik!
hare gött, så skrivs vi nog i morgon!


bilderna är ju kraftigt suveräna!


Kommentarer
Postat av: Norea

Dissar mig. Dissar Nattis.

Snälla kan vi inte snacka? Bara du & jag.

Logga in på msn och ha på visa som offline.

Jag vill snacka med dig.

Och glöm inte - Jag älskar dig. ♥

2010-11-30 @ 19:58:21
URL: http://nonnoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0