Jag försökte mäta hur mycket jag tycker om dig.. men måttbandet räckte inte till.

Hallojsan! :)
En härlig dag i skolan, konstigt nog. Även att vi hade prov. Hoppas fan att det gick bra asså!
*håller tummarna*
Måste tacka Maria för att hon är så bäst! *-*
Jag ska göra allt jag kan, I promise.§

När jag kom hem ifrån skolan åt jag lite mat, sedan drog pappa och jag direkt in till stan!
Vi åkte och kollade på lite tapeter, det bliur troligtvis att göra om mitt rum snart!
Gah, det kommer bli så awesome! *-*
Sedan åkte vi vidare.. vi skulle på den sista gymnasieinformationen, i alla fall av de jag skulle på!
Jag känner att jag säger det här hela tiden men.. det verkade SKIT KUL ASSÅ!
Shit, gud.. nu blir jag ÄNNU mer förvirrad. >.<
Äsch, jag kommer nog på en lösning!

Jag och Maria ska på fucking bio på onsdag! *Happyface!!!!!* :D
Fett kul ska vi ha! Längtar!
Vi ska kolla på premiären av Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1! :)
Nu ska jag dra mig till sängs, läsa lite tror jag!
Skrivs i morgon, hare gött! :*
I.. really like u.§

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Vet du? Nu ska jag ta och ge igen för alla dryga kommentarer jag får. =.= Hahha, nej det ska jag inte. :D

Jag är ju fan i mig inte bäst. D: Jag är väl typ... Sämst? >.<' (Och jag kan lika gärna ge upp och fokusera på att få se dig lycklig, större sanolikhet att det blir sant och sådär...)

Men gick säkert bra på provet! :DD

Och ska bli skitkul på onsdag! :D Bara väntat efter den bion sen jag såg den förra på bio, hahahah ;) Men ska bli awesome!

Poss, älskar dig! §§§§§§§

2010-11-12 @ 14:23:35
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0