I love the way you lie.

Tjosan!
Är på hyfsat humör just nu, men det kommer säkert sjunka tills i morgon igen, hallelujah!
Skoldagen idag rullade på som vanligt, både bra och dåliga saker så klart!
Vi körde faktiskt kortspelet igen, men idag förlorade aldrig jag, så slapp bli blöt! *-*
Bahha, anyways,
har ingen aning om vad jag ska skriva mer.
Bakade när jag kom hem idag, sockerkaka och muffins till julmarknaden på lördag, vilket är väldigt snart ;)
Efter det drar jag till mamma, och vi tar tåget till linköping på måndag! Skapligt kul att få göra en 'mor och dotter'-dag liksom.
Måste shoppa mig ett par byxor D:
intresseklubben antecknar!
Nu hade jag faktiskt tänkt att sova, är så förbannat trött. Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden.. men det är nog för att min hjärna väljer att vara vaken på natten och sova på dagen, vilket INTE är positivt kan jag säga ;)
Hoppas ni hare gött, så skrivs vi i morgon, och då är det fredag! *-*
Jag har gjort bilden. Copyright.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Hej hej jag är sämst på att svara på kommentarer? Men i alla fall nu lär du få 1000 svar men live with it. :)

Jag älskar bilden med! - Så gos och jaa! Och nej jag tänkte inte på :$$

Men bäst att påpeka att jag gör det så du inte går runt och tror annat (A)

-

Så bra "filosof-inlägg" skriver jag inte. :o Var inte meningen att få dig tårögd, förlåt. -

-

Förlåt. :o men jag diggade bilden lite, haha. ;) jag skulle bara se jävligt retarded (ännu mer än nu) i smink, haha. ;) du behöver inte så jag får chansen... jag överlever, jag har klarat mig så länge så ja... i'll survive. :)

-

Hahha, jaaa Harry Potter! :D Men var fan asläskig dröm! :o Haha, så gulligt, du råkade skriva Harru Potter - hahah ^^

-

Det spelar ingen roll... Jag har ingen chans... Jag kan inte förneka och säga att jag inte var lycklig då men jag är en tjej som är ... jaa, hemsk, jag kommer aldrig kunna få honom. that's it. jag lovar att jag ska försöka hjälpa dig så gott jag kan! jag har inte gjort tillräckligt, jag ska knäcka alla mina fingrar, jag ska putta ut de ifrån frizon ifall jag måste, jag kan göra vad som! och nej, jag är inte bäst, snarare sämst...



Poss! §§§§§§§§§§

2010-11-26 @ 21:03:53
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0