God gärning

Hejsan!
Skoldagen har varit.. som den varit.
Försök att göra en god gärning, och den verkar gå framåt.. iaf lite!
Orkar inte ta upp det här, det är för komplicerat, haha nejdå men jag orkar inte berätta för det är ganska krångligt :)

Städade mitt rum när jag kom hem, och nu har jag precis ätit :)
Ska gå bort till farmor och farfar för att baka pepparkakor nu, ska även fråga farfar om han kan fixa min klocka eftersom armbandet är för stort!
Måste kila nu!
Men vi skrivs senare i kväll, skönt att det äntligen är helg alltså!
Hare gött!

Random bild, §

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Random bild? Tror inte den var så random du... ;)) §§§§

2010-11-26 @ 21:55:58
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0