For you I would have done whatever...

Hejsan! :)
Skolan idag var helt okey, tillbringade hela dagen med Maria.
Dina jävla texter.. dödar mig. =.= Men jag älskar dom ändå!§

Jag är fett pepp inför bion på onsdag.. dock ska jag till simhallen innan, eftersom jag missade sist då vi var där med skolan. Sug på det, men det måste göras annars sänker jag betyget i guess... Och det vore ju.. lite onödigt.
Känner inte alls för att blogga just nu.
Tankarna plågar mig, det hjälper inte ens att spela ett spel. Suck.
Men vi får se om jag återkommer senare, annars hörs vi i morgon. Ska försöka att vara lite duktig i morgon.. ut och springa samt läsa min engelska bok!
Hare gött!
Dagens underbara bild.§

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Ehe, förlåt. (a):D Finns ALLTID, lovar. Jag älskar dig och vi ska fixa det här! Jag menar, redan fixat så du får se twice nästa vecka. ;) Är inte det awesome?! :D Älskar dig! §§§§§§



SV: men sssschhh, låtsas vara lite äldre så kanske du kommer in! :D

"Hur gammal är du?"

"Öh..." HAHHAHAHA, skulle inte förvåna mig. x) Trippelawesome? ;) Jahaja, jaa ska bli kul :D

Och du tog upp julmarknaden, nu blev jag skakis... :$ jag kommer screwa allt där... :((

Älskar dig! §§§§§§§§§§

2010-11-13 @ 14:44:58
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0