Det var allt som behövdes...

Jag saknar dig. Det gör fucking ont.
Jag behöver inte dig i mitt liv, jag kämpar på utan dig. Ibland går det, ibland inte.
Att sakna någon så oerhört mycket som jag saknar dig, är jobbigt. Jag trodde du var någon speciell, någon otrolig person. Men jag hade fel. Du är eller VAR precis som alla andra. En hopplös lögnare.
Det här är förflutet, men det kommer alltid tillbaka, förr eller senare. Vart jag än går ser jag någonting/någon som påminner om dig. Fan asså.
Jag hatar det här.

När du kom in i mitt liv, förändrades allt. Jag hade det jobbigt just då, och du hjälpte mig att se det ifrån den ljusa sidan. Du lyssnade på mig, stöttade mig.
Du gjorde allting bättre, bara genom att finnas där.
Men nu... vart är du nu?
Du försvann, lämnade mig ensam med ett trasigt hjärta.
Jag var rädd.
Det här är första gången jag faktiskt vågat erkänna att jag var RÄDD utan dig. Jag kände mig mer och mer otrygg, både när det gällde skolan och hemma.
Helvete, kom tillbaka. Men ändå inte.
Du förtjänar inte ens att jag ägnar tid åt att tänka på dig. Det du gjorde är fucking oförglömligt.

Jag började om på ny kula.. allting började bli bättre ändå, jag kämpade. Försökte förtränga det förflutna, och bara leva livet.
Det går, då och då. Ibland slår allting tillbaka på en som ett knytnäve slag i magen.
Jag orkar inte med dessa tankar. Screw you.

Kommentarer
Postat av: Norea

Alltså åh finaste Josefine.. jag vet inte hur jag ska skriva ... Men jag tycker du ska berätta för mig vad det handlar om.

Vi är kanske inte bästa vänner eller så, men du kan prata om precis allting med mig .. jag lovar !

Och jag bryr mig om dig, jag vill veta vad som är fel .. vad som har hänt... jag märker på dig att du inte mår så jätte bra nu för tiden, så snälla snälla kan du inte skriva till mig ? I en kommentar, meddelande på msn eller i PM på bdb ? Vad som helst, bara jag får veta...



Finns alltid Josefine, älskar dig ♥

2010-11-16 @ 18:35:11
URL: http://nonnoos.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Du vet vad jag tycker... Lovar att jag alltid finns, vi kan snacka när som. Säg bara till, du vet att jag gör allt jag kan för dig så länge jag andas.

Jag älskar dig världens finaste Josefine! §§§§§§§§§§§

2010-11-16 @ 18:54:25
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0