Boy, you're my one love.

Sitter här i skolan och har so.
Skriver på min so-uppsats, eller just nu har jag rast, baha :)
Jag har totalt fastnat om ni nu ville veta!
Maria sitter här bredvid mig och skriver... ehehe... :$

Skoldagen började med idrott, riktigt kul faktiskt. Vi hade små grupper och så körde vi olika bollsporter, bland annat basket! *-*
Sedan blev det en stor besvikelse.. eller besvikelse och besvikelse men ja.. orkar inte gå in på detaljer, men Maria fattar.
Och nu sitter vi här, väntar på att so:n ska ta slut, så man får käka lite.
Sedan blir det skolbio. Jippie, eller inte.
Pallar inte, vi ska visst se en film som heter Sebbe. Den låter inge vidare, men jag kan ju ha fel ;)
Nehe, nu ska jag återgå till arbetet. Det känns som det blev en väldigt lång rast nu, ehhe :)
Hare gött så skrivs vi när jag kommer hem!

fin,§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0