Blogg.se Funkar igen!

Hejsan!
Blogg.se hade tydligen lite roligt förut och dampade på som aldrig förr.
Nu är problemet löst iaf, äntligen kan jag blogga!

Hörde precis en liten snutt utan TH's nya singel Hurricanes And Suns, and i REALLY like it O.O
vill höra mer typ nu!

Fryser som satan.. gah, och jag är trött.
Måste sova snart, mon klockan är bara kvart i 8.
Jag är nervös, magen spricker snart.
ehehe, inte okey.
Lekte ännu mer i photoshop förut om ni ville veta, men inget intressant med det.
Orkar inte skriva ihop det här till en sammanhängande text, så det får bli så här.
Och nu ska jag sluta skriva.
Måste ladda upp inför den kommande veckan, känns som man har överdrivet mycket att göra, vilket inte är okey.
Hare gött!

Kom hit Justin, typ nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0