Anonyma kommentarer.

Hej där.
Är så jävla pissed just nu,
fattar inte varför folk inte vågar stå för det dom säger, och kommenterar istället inläggen som anonyma.
Har fått två anonyma kommentarer i förra inlägget.
Den ena:

Svar:
Nej det har jag inte. Jag älskar dom, och det kommer jag alltid att göra. Men jag älskar Justin också. Det är liksom ingenting som går att ändra på. Visst, jag lyssnar mindre på TH, men jag älskar dom fortfarande.
Jag kan verkligen inte påstå att jag "lämnat" de. Jag hittar inte tillbaka riktigt till den känslan jag hade från första början då jag började lyssna på dem. Jag känner mig liksom vilsen på något sätt.
Men de kommer alltid finnas i mitt hjärta, alltid.
Jag lyssnar helt enkelt på det jag vill lyssna på, det jag blir glad av, det jag mår bra av.

Den andra:
Svar:
Om du är så feg att du inte ens vågar skriva vem du är, så kan du ju lika gärna sluta kommentera.
Du har fan inte med det att göra.
Den dagen du är modig nog att visa vem du är.. då kanske vi kan snacka om det ;)

Mitt hjärta slår hårt nu.
Fy fan, vad jag hatar när folk lägger sig i saker som dom inte ens har med o göra.
Det är just i såna här lägen som jag verkligen älskar att lyssna på musik. Sakta men säkert lugnar man ner sig.
Den första kommentaren bryr jag mig inte om den var anonym eller inte, men den sista var bara för feg. Seriöst.
Hoppas ni har det gött, så skrivs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag förstår varför folk har svårt att förstå att man kan lyssna på Tokio Hotel OCH Justin Bieber.

Själv lyssnar jag lite på Justion, två låtar, men ändå.

Det är ju musiken man lyssnar på, om man ska se ur helheten. Det är musiken jag bryr mig om, inte artisten. Om jag tycker att en viss låt är bra, så lyssnar jag på den låten och struntar i om jag har ogillat artisten. Det är ju låten som jag är ute efter.

2010-11-21 @ 12:09:15
Postat av: Maja

Oj, Justin*

2010-11-21 @ 12:44:51
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

2010-11-21 @ 13:21:03
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej hej fail? Fy, råkade komma emot skicka knappen innan jag hunnit skriva nåt. -.-' Förlåt mig, du får gärna ta bort den kommentaren, haha. x)



Men jag tycker synd om de människor som inte kan älska flera eller ge kärlek till fler än en person eller ett band eller liknande. Bara för man lyssnar på ett annat band eller artist mycket så betyder det inte att man inte alls gillar det man lyssnade på förut ofta, hur svårt ska det vara att förstå? Man går igenom olika perioder i livet och då passar inte alltid samma musik in, vi är fortfarande unga och har chansen att få uppleva så mycket bra musik! Man vore bara dum om man inte tog vara på det. Så att inte våga säga vem du är är bara fånigt, du kommer så mycket längre om du vågar stå för vad du tycker!

Och den andra ... Gudars, varför tror du ens hon skulle vilja prata om något sådant privat med någon hon inte har en aning om vem du är? Och vad vet du om saken?



Jag finns alltid, jag lovar. Du är bäst, den underbaraste människan i världen. Den personen som ger upp dig är den mest korkade i hela världen! Jag älskar dig. §§§§§§§§§§§

2010-11-21 @ 13:25:13
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0