AMA; American Music Awards.

Grattis, Grattis, Grattis, Grattis älskling!
Fyra grattis, som motsvarar de fyra priserna du vann på din FÖRSTA AMA! Helt fucking otroligt!

best artist of the year,
best album of the year,
best pop/rock male
best breakthrough artist

Jag är helt mållös. Hans första gång till och med.. fyra priser. Shit O.O
Jag kan inte säga något annat än att jag är stolt. Så jävla fucking STOLT över att vara en belieber.
Du är kung på det du gör Justin. Jag älskar dig.

Och även grattis till Usher som vann två priser! Fan vad ni är bäst killar! *-*
Båda två uppträdde, härligt härligt!
Dock håller jag fortfarande mitt ord, har fortfarande inte hört Justin's nya låt Pray. Jag har alltså inte kollat på hans uppträdande! Men kommer lägga ut videon ändå, så får ni säga vad ni tycker! Men jag kommer iaf inte lyssna förens skivan är hemma hos mig ;)

Justin's uppträdande:


Usher's uppträdande (Dålig kvalité):




JB-style, eller vad säger ni? ;)

Award.

Award.

Award.

Award.

Uppträdande.

Uppträdande.

Uppträdande.

Uppträdande.

Uppträdande.

Uppträdande.

Uppträdande.

Uppträdande.

Bilderna avslöjar att det måste ha varit ett UNDERBART uppträdande, med väldigt många känslor.
Gah, är så jävla uppspelt på albumet alltså.
Måste ha det, och snart blir det att beställa hem det! Happyfaaace!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0