4-8November

Hejsan!
Hade tänkt att skriva ihop ett litet inlägg nu!

Jag åkte in till mamma på torsdagen. Lekte lite med min lillasyster, spelade spel och lite så.

På fredagen var det inget speciellt heller. Min lillasyster åkte till simhallen med några vänner och deras morfar, så mamma och jag passade på att dra en sväng på stan. Köpte hårfärg och lite sminkbortagningsmedel ;) Resten utav dagen blev bara att titta på TV och umgås med mamma typ ;)

På lördagen åkte jag, mamma och syrran till Gamleby där vi gick lite i skogen på den här "trollstigen" som syster ville visa oss. Rätt kul faktiskt! Mycket skratt oså ;)
Det var faktiskt helt weird så mycket tid dom måste ha lagt ner för att göra dom där keramik/lera-trollen.
Efter vi gått i skogen drog vi in till centrum om man nu kan kalla det för de.. aja, vi tittade lite bara, såg även någon jag kände igen.. och jag såg ju själv ut som ett troll. Suck. >.<
Vi åkte tillbaka hem igen.. lagade lite mat och bakade sedan blåbärspaj! Mumma! :))
Dom två sista bilderna är mina favoriter, bahahah :)
I går var det mest att vara hemma. Vi drog iväg en liten sväng till Ö&B. Inhandlade rakhyvlar typ :)
Sen idag åkte jag till skolan med halv 8 bussen :)
Trodde mitt hjärta skulle hoppa ur bröstet på mig, men jag överlevde!
Underbart.§

Nu sitter jag här efter en berg och dalbana till skoldag. Trött som ett svin, så pallar faktiskt inte att skriva det mer detaljerat än så här, Men va fan gör det liksom ;)
Så där blev håret! Skapligt gött att äntligen vara mörkhårig igen! ;)

Nu ska jag sova. är totalt slut, och tankarna plågar mig.
Sov gott, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0