17 November - Världspremiär av Harry Potter

Tidsinställt inlägg, eftersom jag troligtvis inte kommer palla blogga senare.

Jag och bästaste Maria var på världspremiären till Harry Potter och dödsrelikerna, Del 1. As bra film måste jag säga, helt otrolig.
Det var blandade känslor i den, skratt, gråt och spänning.
Den var inte heller förutsägbar, alltså så man visste vad som skulle komma. Den var verkligen spännande, och man kom snabbt in i den.
Jag är inte riktigt en sån här Harry potter älskare, men den här filmen var otroligt bra! Verkligen sevärd!
Nu är det bara och vänta på del 2, som kommer till sommaren tror jag!

Dagen började i alla fall med skola. Den var som den var, hm.
Åkte in till simhallen med 12 bussen, gjorde klart allt där tidigare än väntat så hade god tid att dra mig till bussen som gick tillbaka till skolan.
När jag var framme mötte jag upp Maria, precis när jag kom, kom bussen som jag och Maria skulle åka med vidare in till stan igen, bahah. Mysig resa dit måste jag säga, om vi bortser ifrån vad jag skakade.. :)
När vi kom in till stan gick vi och tog en fika på Nilssons, eftersom ingen av oss hade ätit mer än frukost.
Det fick bli en ost smörgås och en chokladboll, samt en lila mer, Eftersom det var lila dagen igår! (bara Beliebers fattar)
Sedan drog vi till Hemköp och köpte lite godis, eftersom det låg närmast. Köpte mig en påse M&M'S (Eminems som jag säger... bara för att.. ehhe ja.) djungelvrål och en flaska mer. Måste ju ha lite gott när man ska kolla på bio. Dock åt jag baar upp min påse djungelvrål ;)
Vad jag tyckte om bion har jag redan skrivit, bahah :)
Verkligen sevärd måste jag säga en gång till!

När bion var slut, åkte vi hem med hennes föräldrar. Satt och snackade ett tag och så, innan vi gick och la oss.
Underbar dag med en underbar människa!
Älskar dig Maria,§

Bilder:
ja,
på toaletten på bion!
biljetten!
mums *-*

bahah, lite kul faktiskt! Bilderna är ifrån trailern!

Nu ska jag sluta skriva I think. Som sagt detta är ett tidsinställt inlägg, för jag pallar verkligen inte blogga mer senare.
Är inte på det humöret ALLS.
Måste.. sluta.. tänka.
Hare gött. Skrivs nångång!


Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Men förihelvete D: Varu tvungen att lägga upp bilden jag såg drogad ut?! :O :( Ser ju fan hemsk ut med mina påsar under ögonen >.< Gudars, fy fan. Den måste du ta bort! >.<

Men bion var helt fantastisk! - Säger ett äkta Harry Potter fan, ehe... (a) Men den var truly awesome!

Älskar dig. §

2010-11-18 @ 21:27:53
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0