1-2November

Tjosan!
Hade tänkt att berätta lite vad jag och Maria har gjort under de här två dagarna vi har varit :)
1:e November:
Vi åkte in till stan med en tidig buss. Bestämde oss för att gå av vid ICA.. tänkte handla lite grejer till filmkvällen då, men jao, det blev ändrade planer (varför får ni ta med Maria.. ;) )
Hon köpte bara tuggummi och något att dricka! "33 kronor då.."
Fan det är så underbart att se dig så lycklig.. det gör mig också lycklig.§
Sedan gick vi ner på stan, det tog typ en halvtimme ifrån ICA. Bahha, ingen av oss hittade något. (egentligen var vi väll inte så där jätte intresserade av att gå där men iaf!)
Vi drog vidare till "Älsklings väggen" där vi fotade lite! (bilderna på mig är hemska..)
Sedan drog vi vidare till Lager 157, jag ville köpa mig ett par byxor, men hade oturen att inte hitta några, så vi vandrade tillbaka till ICA igen.. som tog cirka 2 timmar, jääävlar vad vi var trötta och hade ont överallt när vi var tillbaka vid ICA. Att bära min väska var ingen lätt match, så vi kom på vårat egna uppfinningsrika sätt, som måste ha sett bra roligt ut!
Vi handlade våra grejer som vi skulle ha, gick sedan till busshållplatsen och väntade på bussen. Men vi hade turen att få åka med farmor istället, hon råkade just åka förbi då så! :D

När vi kom hem till Maria  satt vi vid datorn.. skrev och läste och garvade och.. jaaa GARVADE ännu mer! *-*
Vi kollade bara på en film, Kick Ass.
Har ni inte sett den, så borde ni! Den var fan dö bra :D





Bahha, fina kort minsann! Så stenhååårda som vi är!
2:e November:
Idag skulle jag åka hem, jippie.. ELLER INTE.
Vi låg i sängen typ till klockan halv kvart över 1, vi tog på oss lite kläder och satt mest och snackade. Det blev dags för mig att dra hem, så vi gick till folketshus där pappa skulle komma och hämta mig! Och nu sitter jag här. Trött och sliten, ska alldeles strax gå och lägga mig. Ville väldigt gärna springa idag, men det han att bli för mörkt :(
Så får fan göra det i morgon, yaaaypan! :))
Pallar faktiskt inte skriva mer nu, måste verkligen få mig lite sömn!
Skrivs i morgon, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Vi hade det awesome! :D Gud, jag saknar dig! :(

Hej hej awesome bilder? Minus dem på mig, jag ser ju skapligt fetto ut. >.< Men du är så fiiin! -

Älskar dig! §§§§§§§

2010-11-03 @ 11:14:36
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0