Ute faller snön

Skoldagen bara flög förbi idag, vilket jag absolut inte ville. Kan man inte bara stoppa tiden eller?
Började med Idrott, gjorde lite plint hopp och så där, just det som jag blir helt sinnes av, bahah. Klarar verkligen inte av sånt där. Men lyckades göra lite ändå!
Sedan hade vi något NO-test. Inte riktigt ett prov.. men ja. Det gick väll okej antar jag.
Sedan hade vi lunch. Hängde mest i frizon typ..
Efter lunchen var det dags för hemkunskap, vi bakade lite pepparkakor! Riktigt mysigt, älskar verkligen julkänslan!
Ser lite retarded ut, men ja ;)

Efter hemkunskapen hade vi SO/SV. Jag gjorde egentligen ingenting.. satt nog mest o snackade med Maria tror jag. Tack för att du fanns där.. Det behövdes verkligen, tack. Älskar dig,§

När jag kom hem tog jag det lite lugnt innan jag drog upp till lucia träningen!
Lite mysigt och sådär, blev även vald till lucia! :)
Bahha, nödig information, I knooow.
Återkommer nog senare, innan jag går och lägger mig. Funderar även på att skriva lite tankar och så där. Vi får se hur det blir!
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Finaste på bilden. § Dock den andra blev ju lite fail, ser ju förklädet i ugnen xD Fint med mjöl på kinderna btw :D -

Tror du? Så du inte säker på att vi snackade? Haha, nej jag skoja bara. Men kanske nån mer som snackades med?.. §

Älskar dig med! Och du blir en toppenlucia, bjud dit nån vet jag! ;)

Love,

Maria

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2010-12-02 @ 22:23:03
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Finns för dig med, forever. Så du ser det som över? I don't believe you. Tell me, face to face, that you really want to let go and won't care -then I believe you... I know what you feel, you can't deny it anymore...

Den var väl inte underbar heller? :o Bara... Typisk. >.< Btw, va inte meningen att få dig att börja böla. :(

Älskar dig! §§§§§§§§§§§§§

2010-12-03 @ 17:05:31
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0