Time to cry

Helluuu!
Nu måste jag tyvärr dela med mig av en jävligt sorglig grej..
*Gör en pause mellan gråtandet*
HARRY POTTER-MARATONET ÄR SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT :(
*Gråter hysteriskt, innan jag lyckas återhämta mig igen*
Gud.. det är så sorligt.. :(
men hejsan vad jag är på dryg humör nu!
haha men allvarligt, det är sorgligt... vad ska jag nu titta på?
Några förslag?
Så söta dom är! *-*

UPDATE:
BARA FÖR ATT SÅ SKA JAG TITTA PÅ ANGUS, THONGS AND PERFECT SNOGGING.. typ IGEEEEEEEEN. Hahha den äger, och den väcker minnen, med Maria ofc! Love u. §


Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- Ja fett snygg!! <333333333333

2010-12-28 @ 23:40:32
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Älskvärd film, helt lovely. (okej, alla HP-filmer OCH den är det så, haha! §) väcker en jäklans massa minnen... inte bara vår filmkväll utan även.. även något du sa om huvudpersonerna där i..

om du har boring nån dag kan du alltid se 500 days of summer eller an education - they're pretty damn good! :D

§§§§

2011-01-02 @ 18:22:12
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0