This pain in my heart

That should be me, Holdin' your hand... 
That  should be me Makin' you laugh,
That should be me, This is so sad,
That should be me, Feelin' your kiss,
That should be me, Buyin' you gifts,
That should be me...

How u guys doin'?
Haha, nejdå.
Hoppas ni alla mår bra, själv kunde man mått bättre ;)
Men nu ska inte jag snacka om mina problem, som är alldeles för många, jag hade faktiskt bara tänkt att titta in så ni vet att jag lever i alla fall.. och det gör jag ju, tyvärr. eheh :)

Älskade Maria har farit iväg.. till sin bror. Buuuhää, saknar henne as mkt :(
När du kommer hem igen MÅSTE vi va! Hoppas allt är bra, och att vi kan snacka lite iaf någon gång!
Saknar och älskar dig like hell,§
kolla in hennes blogg här >feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet länk<

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

skulle varit 1000 gånger coolare om det stod "ÄLSKADE MARIA HAR FARIT IVÄG TILL SIN ÄLSKADE POJKVÄN" hahha x) fast har ju ingen o kommer inte få men aja :D that's life!

vi är bara ifall du vill, o allt är ... som det är :)

Poss! §§§§§

2011-01-02 @ 18:20:33
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0