Stay Alive, You die in the game-you die for real.

Hejsan!
Sitter i sängen med laptopen i knät, har nyss tittat på Stay Alive för typ.. fjärde gången eller nått! Den är grymt bra, en skräckfilm.

Handling (kortfattat):
En kille får hem spelet för att testa det. Han spelar det och dör sedan, det blir alltså game over. Bara några timmar senare, hemsöker anden som det handlar om i spelet, hon hemsöker honom, och han dör på exakt samma sätt som i spelet.
Ytterligare några ungdomar ska testa spelet, och samma sak händer med dem. Dör de i spelet, dör de på samma sätt i verkligheten. De måste hållas vid liv i spelet, för att överleva i verkligheten.
Till slut börjar spelet spelas av sig självt, och enda sättet att få det att sluta är att hitta andens kropp, sätta 3 spikar en i hjärtat, en i halsen och en i pannan, då kommer anden tillbaka till kroppen, sedan måste de bränna sönder hennes kropp.


Lite kortfattat, och säkert en liten förvirrad förklaring/handling. Bahha men jag tycker filmen är bra! :)
Egentligen är den inte så läskig, men för de som verkligen INTE tycker om skräckfilmer, kanske inte borde se den ;)

Vaknade tidigt i morse, på tal om ingenting. Ytterligare en sömnlös natt. Helvete.
Hoppas på att få sova lite i natt, det kommer jag nog behöva...
När jag vaknade satte jag på TV:n och tittade på Disney. Skapligt mysigt!
Jag gick upp och tog på mig lite kläder, åt lite frukost innan jag hjälpte Lotta att baka lussekatter. 
Nu ska jag fortsätta att chatta och lyssna på musik. Kanske kommer in ett litet inlägg sen om mina tankar, men bara kanske!
Hare gött så skrivs vi senare!



Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Men jag har ingen chans, not one... Vad spelar det för roll om jag älskar honom men inte han mig? Jag har ingen chans... Jag kan lika gärna ge upp innan jag blir sårad, men jag vet att jag är för envis för det men får väl... Göra det bästa av det...



Yeah, pretty true...



Ohja, nästa helg blir toppen! Hos dig eller mig? Jag kan offra mig och vi är i det här huset like always... >.< Finns nada att göra men för din skull så! Saknar dig massor med! Vi ses imorn som tur är!



Love, §§§§§§§

2010-12-05 @ 17:42:45
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0