Stan med Maria

Hejsan hoppsan! :)
Skoldagen idag var helt okej! Började med idrott, som jag inte var med på. Hade ont i halsen o så, så jag satt i klassrummet med Ellen och läste på till idrottsprovet istället!
Sen hade vi SO/SV i 2 timmar och 20 minuter ungefär! Skapligt jävla segt alltså, gjorde knappt någonting dessutom, baha ;)
Lunchen flög förbi, vi hade matte och NO innan tekniken. Fan vad jag och Maria garvade på tekniken alltså.. vi lyckades faktiskt få vår motor att starta! Och skapligt kul ljud den gjorde ifrån sig också, hahah :D

När skoldagen var slut drog vi in till stan med fem över 3 bussen, även mycket skratt där.
Vi tog en lång och mysig fika på Nilssons, köpte mig en macka och en chokladboll. Blev så mätt att jag trodde att jag skulle dö efteråt, suck. -.-'
Drog vidare till presentidén, skulle titta på lite julklappar! Blir nog att dra med mig mina bröder dit någon dag, så vi kan köpa nått till mamma och pappa :)
Sen drog vi till onoff, skulle köpa mig ett headset, som tydligen hade gått upp i pris sen jag sist såg dom.. hm, onödigt. Hahha :)
Sen drog vi hem med bussen vid tjugo över 5. 
Nu sitter jag här, uttråkad och trött som fan. Lyssnar på LP och chattar med Maria! 
Vi hörs senare i kväll tror jag! 
Hare gött!


Fick bilden av en snäll själ! Bahha, den är jätte fin, älskar den! :)§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0