Skullcandy lurarna, choklad och Harry Potter

Hejsan!
Idag var jag och pappa inne i stan, tittade lite på tapeter. Nu har jag typ bestämt mig vilka det blir, nu återstår bara möbleringen i mitt rum, vilket inte är det lättaste.
Litet rum med mycket möbler och grejer. Måste kasta en hel del i guess O.O

Mitt lilla Harry Potter-maraton är typ slut nu.. återstår bara en film kvar.
Suck, dom som är så bra :(
Kan i och för sig inte kolla på dödsrelikerna eftersom den inte har kommit ut på film än ;)
Del 2 ska jag och Maria titta på när den kommer på bio! underbart *-*
Mohhaha, redo för Harry Potter!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

OM du inte ska gå med nån annan... :)

eller BRRRRRRRRR, KALLT KALLT KAALLT-tjejen ;)

§§§

2011-01-02 @ 18:22:43
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0