Let the time heal the pain...

Hejsan!
Kan väll inte påstå att jag är på det bästa humöret.. idag heller.
Men hade ändå tänkt att skriva om min dag.
Vi började med matte, vilket var väldigt segt så här på morgonkvisten, bahha.
På rasten satt jag mest på en bänk, med Linkin Park i öronen, och sov typ.
Somnade till i några minuter innan två klasskompisar kom o frågade om jag inte skulle gå på lektionen (vi hade slöjd då.)
Trött som jag var, sa jag nej, och jag var ändå inte på något bra humör. Måste verkligen skärpa mig nu. Sluta gå ifrån lektioner och så vidare.
Iaf, sen kom Maria. Vi satte oss och snackade i ett rum där de brukar ha franska. Skapligt mysigt och många tårar kom. Lyckades till och med få henne att gråta. förlåååååååt!§
När klockan närmade sig halv 11 försvann vi upp till musiksalen och tränade på luciasångerna. Hade en lunch rast på 1,5 timme lite drygt. Jag och M drog till ICA för att köpa choklad, vilket är underbart att käka när man inte är på humör.
När vi kom tillbaka till skolan satte vi oss i franskarummet igen och snackade ytterligare lite till.
Sedan hade vi lite musik igen, sen var det dags att sluta!
Denna dag avklarad, som jag faktiskt trodde skulle gå riktigt långsamt.. men det gjorde det inte.

Nu sitter eller snarare ligger jag i sängen med laptopen på magen. Lyssnar på LP och chattar med M, underbart!
Försöker bli på bättre humör, men det funkar inte så länge jag plågar mig själv, jaja...
Hoppas allt är bra med er, och att ni har haft en bra dag!
Skrivs senare!
Hare gött!
I have to admit that I miss you...

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Stolt fotograf! 8) Hahaha, fail. (a)

Nej men gud jag får väl skylla mig själv att jag är en cry baby! Haha. ;) Åh, lunchen var härlig... § Vi får fan göra om det det någon gång, var så grymt skönt och bara sitta, snacka och äta choklad... § Fast vi får fråga nya lärare hela tiden (a) hahaha x) nejmen you got me!

And I know how you feel... I wish there was something I could do but I promise to help you... §

Älskar dig, finns ALLTID. Om du aldrig förstått det innan så kommer det nog upp till bevis snarast. Jag ska göra allt för er, jag lovar. Det här är bara början, vi ska fixa det här. Spela roll om du inte kan göra det på dagarna, visst det blir en utmaning men vem fan har sagt att det inte är värt det? Vi kan klara det här även om det kan bli svårare, du råkar ha världens mest envisa människa med dig och hon ska göra allt för er!

Love, §§§§§§§§§§§§

2010-12-05 @ 17:31:36
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0