Karate kid

Hallå ja :)
Igår hade jag inte tid att blogga, förlåt så hemskt mycket för det!
Kom hem ifrån skolan som hade varit.. hm.. piss typ.. käkade lite mat och drog sedan iväg för att träna på Lucian, sen läste jag lite ur min engelska bok och svarade på lite frågor längst bak i boken, sen gick jag faktiskt och sov. Bahha var så jävla trött!

Idag har skolan varit helt okej. Förutom att jag blev redigt sur på min lärare... för en grej..
Vi hade lucia-träning efter matten och slöjden. Skapligt chill!
Nu hade jag tänkt att titta på filmen Karate Kid. Är det någon som har sätt den? Tyckte ni den var bra i såna fall?
Själv tror jag att den är jävligt bra!
Återkommer senare med mina tankar om filmen!
Hare gött tills dess, poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0