Jul, Jul

Godkväll!
Haha klockan är redan 11 O.o
Well, har en hel del att berätta om, så bara att köra i gång då!
Tisdag:
Första timmen hade vi elevensval, sedan var det dags att städa i ordning på skolan. När det var klart skulle vi kolla film. Valde att se på.. hm, bara för det kommer jag inte ihåg namnet på den, men den handlade om julen iaf.
Efter det var det lunch, sen innebandy mot lärarna. Jag var inte med, endast några elever i årskurs 9 blev utvalda. Jag var inte kvar och såg hela matchen, för jag skulle med en tidigare buss (skulle till tandläkaren), men när jag lämnade matchen låg vi under med 3-1 till lärarna tror jag.
Resan till stan var mysig, satt o snackade med en go person :)
När jag var framme drog jag först till mamma och lämnade väskan, sedan till tandläkaren som inte tog några tider, sedan åkte jag och mina bröder ner till stan för att handla julklappar till mamma och pappa samt lillasyster.
Efter lite drygt en halv timme hittade vi det vi sökte, sen åkte vi hem.

Onsdag:
Avslutning i skolan. Åkte ifrån mamma till skolan, rätt segt så där. 
Samlades först i klassrummen innan vi drog upp till aulan där vi hade utdelning av bokpris eller nått sånt som vi har varje terminsavslut. Sen drog vi till folketshus för att kolla på skolpjäsen. Den var helt okej och så.
De gjorde en imitation på Justin Bieber, som jag först trodde skulle vara hemsk, men de var faktiskt rolig :)
De spelade honom dock oförskämd, vilket han egentligen inte är, men no offense till Justin så.
Gick tillbaka till skolan och fick våra betyg, innan vi fick dra hem. Dock var det en timme innan bussen skulle åka ifrån skolan så jag och Maria spelade biljard i Frizon så länge. 
På bussen hem satt jag och snackade med lite folk, Maria gick av, kramade om henne och jag saknar henne redan, buuhää. Fortsatte snacka med en o så :)
Gick av i stan, fick en mysig kram innan jag gick och köpte julklappar till Maria.
Hittade två stycken till henne, dock inte så personliga, men jag har en hake på dom. Varje sak har en koppling eller vad man ska säga.

Torsdag:
Gjorde inget speciellt, lekte lite med min lillasyster i väntan på julafton. Dock hade jag ingen julkänsla. Inte ens på julafton.

Fredag:
JULAFTON!
Hoppas alla hade en härligt jul!
Det hade jag,  dock att jag  inte hade någon julkänsla. Vaknade tidigt, öppnade paketet i julstrumpan. Det var en kalender typ.
Gick upp, åt lite frukost innan man såg det sista avsnittet på julkalendern med min lillasyster.
Tog en dusch innan jag gjorde i ordning mig.
Väntade in mormor som skulle fira jul med oss. Åt en bit smarrig julmat innan det var dags för kalle anka, som man ser på varje år, bahah :)
Tio minuter innan Kalle Anka var slut kom tomten som min lillasyster har längtat så mycket till.
När han gått, delades julklapparna under granen ut. Sedan var det bara att öppna :)
Fick lite kläder, 2 pyjamas, mascara, halsduk, tofflor, (kommer inte på något mer just nu)

Lördag:
Åkte hem till pappa, dags att fira jul här!
Kom hit runt 1 tiden, inväntade gästerna innan vi käkade ännu mer julmat. Dock åt jag knappt något, eftersom jag blir så trött på julmaten, haha :)
Efter det hade vi julklappsutdelning.
Fick en parfym, HÖRLURAR, sminklåda, örhängen samt presentkort på Anderssons Guld, choklad, pengar.
Är nöjd med julklapparna, i tanke på att jag knappt önskade mig något.
Återstår dock en julklapp ifrån mina bröder, som inte kommit än. Vet vad det är, men tänker inte berätta!

Söndag:
Middag hos farmor och farfar.
Suck. Ännu mer julmiddag, haha men det var förrätten, sedan var det kalkon.
Det var faktiskt riktigt gott!
Har även inlett Harry Potter-Maraton! Har tittat på tre filmer, i morgon blir det att kolla på den fjärde.
Dom är riktigt bra! *-*
Btw, någon ifrån typ Canada eller USA eller nått har ringt mig! Dessutom var det tio över 2 i natt. Man bara: MORR =.=
Hahha, hatar när folk som man inte känner väcker en när man sover.
Nehe, nu är jag så jääävla trött, ska bara lägga in några bilder, sedan ska jag sova. Detta blev ett ritkigt långt inlägg, en guldstjärna till alla som orkar läsa allt!
Hare gött så hörs vi i morgon!
Mina älskade hörlurar!

Denna halsduk, en sån som sitter ihop som man kan vira två gånger runt halsen
Förlåt, ser lite drunk ut, bahha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0