Jag hälsar er alla som förmången gång..

..med ljus i min krona och stämningsfull sång.

Hello!
Hemma ifrån lucian, eller okej.. har varit hemma i drygt en halvtimme!
Är as trött, och jag har onödigt mycket stearin i håret :(
Fan vad ont det gör att få fort det.. buuhää :(
Lucian gick bra, trots att vi var så några. Det var helt okej och så ändå!
Dock gillade jag det i skolan mycket bättre, bahah.
Nu ska jag tvätta bort sminket och sova.. alldeles strax iaf, jag är så jävla trött. Helt slut, vilket kommer synas på bilderna, som inte blev så många men iaf.
Välääädigt stort tåg vi har va? Hhaha, skrattretande kul! men gulligt ändå :)
Retarded bild, men so what.
Kan man se eller kan man se hur trött jag är? haha
Uppträdande av "Hallelujah"

Kommentarer
Postat av: Mi :D

Men du är redigt söt på bilderna. Jag gilla, säkert Justin oxå :D <3

2010-12-14 @ 20:50:39
URL: http://miekindzz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0