Its in the papers, its on the tv, its everywhere that I go....

Hejsan!
idrottsprovet som vi hade i morse (vet inte om jag har nämnt att vi skulle ha det,) gick faktiskt riktigt bra!
Sjukt gött att ha det avklarat!
Sedan hade vi engelska glosor, och nutidskryss typ på sv/so, samt något matte test. Suck. Känns som vi har gjort jätte mycket saker idag!
Dock kommer inte matte testet gå på betygen, vilket är tur. Haha kände att det inte gick så bra. Fick hjärnsläpp på några.
Nu är iaf allt avklarat, känner för att fira det! okej, jag dryga.
Nej men bara en och en halvdag kvar i skolan, sedan väntar ett jullov på typ två veckor. Skönt.. fast..uhm.
Iaf, har inte varit på något blogghumör i helgen, har bara lagt ut lite halv deppiga inlägg känns det som, förlåt för det.

Förlåt Nonno och Sofie, men jag kan tyvärr inte.. svara på era kommentarer, eftersom jag helst inte vill prata om det. Vill nog helst hålla så mycket som möjligt för mig själv.. Ta det face to face med någon istället. förlåt, men tack så jätte mycket för att ni finns där, det betyder. §

Vill bara passa på och säga att uppdateringen kommer nog suga denna vecka. Jag ska till stan i morgon för att köpa julklappar med mina bröder, samt tandläkaren. Sen stannar jag hos mamma fram till juldagen, då jag åker tillbaka till pappa igen och firar jul här!
Får se, ska försöka sitta vid datorn så mycket som möjligt, så några inlägg kommer nog upp!
Ni får ha en fin fortsatt måndag, så hörs vi när vi hörs helt enkelt!
Poss.



Kommentarer
Postat av: Norea

jahha.. okejdå.. men jag finns, om du skulle ändra dig. ♥

2010-12-20 @ 21:09:33
URL: http://nonnoos.blogg.se/
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- okej, det är lugnt! <3

2010-12-21 @ 19:12:36
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0