I'm not what you want me to be.

Hemma ifrån träningen.. eller okej var hemma för en halvtimma sen ungefär. Det gick sämre än väntat, kanske inte blir något solo för min del. Kunde inte anpassa låten till min sångröst.. hm vi får se hur det går.

Taggar inför basketen i morgon,
just nu är jag dock inte på humör för det. Vill hellre vara någon annanstans och bara leva livet.
Aja snart är det lov.. då kanske man kan... eller vänta.. jag vill inte ha lov, eller jo, men ändå nej.
Då innebär det att jag aldrig mer kommer få se dig.
Dramatiskt det där lät då, men det är sant också.

Pluggade nyss lite på engelska glosorna som vi har tills i morgon. Men la ner det också efter ett tag, pallade inte mer och så.
Saknar dig och din omtänksamhet. Jag saknar hela dig.
Ska snart gå och lägga mig, jag vet, klockan är inte mycket men jag är så satans trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Detta var då mitt "godnatt" inlägg om man kan kalla det så.. blev mest bara massa annat onödigt skit. :)
Sov gött så skrivs vi i morgon efter skolan! Håll tummarna för vår klass nu, 

Som jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0