I want to rewind the time, rewind to the better days.

Ibland vill jag inget hellre än att spola tillbaka tiden. Till det bättre, då allting var bra. Då man skrattade och var lycklig, just de stunderna som jag spenderade med dig.
Det gör ont att inte veta vart man ska ta vägen, vad man ska göra.
Ibland önskar jag till och med att jag aldrig hade sett dig från början. Att jag aldrig sett ditt underbara leende, ditt vackra ansikte.
Att försöka glömma är omöjligt. Det jag känner för dig går inte att förneka.
Jag älskar ditt skratt, ditt leende, dina ögon, din blick som bara suger tag i mina ögon, dina tydliga käkben, dina fina läppar, hela dig.
Om du ändå bara visste hälften av det jag vill berätta för dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0