I seem to be okey, but I'm not.

Hejsan!
Troligtvis mitt sista inlägg för dagen. Är as trött, har ju trots allt inte sovit på två dagar typ. Men idag är det söndag, vilket innebär att jag inte kommer kunna sova iaf. Kan aldrig somna på söndagar.. suck.
Är hungrig också, men har inte orken till att äta, hm.

I morgon ska jag till stan med Maria. Vi ska kolla lite julklappar (I think?), ta en låååång fika med mycket prat!
Saknar dig som fan, tur att vi syns i morgon! §
Måste verkligen köpa mig ett nytt headset, det jag har nu är ganska så trasigt. Tejpat och glapp i! Hääärligt! :)
Nehe, men har inget mer att tillägga för tillfället. Vi hörs i morgon efter jag har kommit hem!
Hare gött!
jaadu..det kändes.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Bäst var ordet! Ska bli så kul. ;) Vi kan fika i evigheter, blir asgos! Saknar dig som sjutton allså! :( Känns som det har varit ett lov på 10689268 dagar och vi inte setts fast det egentligen va typ 2 dar sen. >.<

Love §§§§§§§§§

2010-12-05 @ 20:28:03
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Bäst var ordet! Ska bli så kul. ;) Vi kan fika i evigheter, blir asgos! Saknar dig som sjutton allså! :( Känns som det har varit ett lov på 10689268 dagar och vi inte setts fast det egentligen va typ 2 dar sen. >.<

Love §§§§§§§§§

2010-12-05 @ 20:28:14
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0