Haters.

Well.
Blir bara så fruktansvärt förbannad när folk kan sitta och hata en person för att han/hon gör någonting BRA, något GOTT.
Man tappar all respekt för en person när den sitter och säger hur dålig någon är bara för att man klär sig annorlunda, ser annorlunda ut eller till och med beter sig annorlunda. Ingen människa är likadan, och tack gode gud för det. Hur skulle det vara om alla såg likadana ut. Ingen skulle kunna vara speciell på sitt eget sätt. Det är just därför ingen ser likadan ut, för att man är speciell på sitt eget sätt.
Och ja, jag har en håll hake på detta.
Jag var inne på youtube och tittade runt, bestämde mig för att kolla på Justins musikvideo; pray.
Jag blev chockad.
94100 gillar och 16614 gillar inte.
16614 personer har inget hjärta med andra ord.
Pray är inte om kärlek mellan två personer, den handlar om att kunna göra en förändring, så hemlösa får ett hem, så fattiga får tak över huvudet, försöka stoppa våldet och krigen.
Gillar ni inte videon för att det är Justin som sjunger låten? c'mon. Det var lågt, bättre än så kan ni.
Han visar att han bryr sig.
Som jag skrev i min kommentar på youtube (bilden nedanför) jag kan inte fatta varför så många hatar honom. Han försöker göra någonting gott. Men alla haters, ni ödslar tid på att hata någon som gör något bra. Han är en vanlig kille, med känslor precis som oss.
Och en sak till, han tar inte åt sig. Han låter er hata honom så mycket ni vill, han älskar er också. ;)
Förlåt för ett kanske lite rörigt inlägg, men försök och öppna era ögon, och sluta hata någon som inte vill något illa.
My peace. 


He loves you, even if you hate him.

Justin har till och med använt sin I♥Haters!-keps offentligt! baha så söt*-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0