Happy new year, or something.

Hejsan!
inte bloggat på ett tag nu, men jag har praktiskt taget inget att blogga om.
Fått hem min julklapp nu som jag älskar massor *-*, det är typ det enda som har hänt. (bild kommer senare)
Detta låter säkert sjukt och väldigt weird, men jag vill ha skola igen.
Känns bara som om allt blir värre av att vara hemma. Ett tag trodde jag att det var allt som behövdes för att det skulle bli bättre, att vara hemma, men jag hade fel.
Ingenting är ett dugg bättre - snarare tvärtom.
Saknar liksom att det händer saker... hm.
Försöker gå ut och gå en promenad i början av dagen, med mina nya hörlurar, bara för att komma på bättre tankar, men det funkar inte..
Kanske är det för att jag saknar dig, who knows? oh... I do.

Jahopp, sista dagen på detta år.
Känns... werid, allt har gått så jävla fort!
kvällen spenderas hemma med pappa, lotta o jens typ. God mat, god efterrätt, och gott o dricka.
Inga fyrverkerier pga att vår hund är livrädd. Ligger under sängen och skakar. baha men mig gör det inget, är van.
anyways.. ska snart käka.
Hörs nästa år då, haha ;)
Ha en härlig kväll/natt och drick lugnt om ni ska göra det.
bara för att bilden får mig att dö 84238793759230 gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0