Gläns över sjö och strand

Hejsan!
Idag har det varit luciaträning i Folketshus, i morgon ska det uppträdas!
Kul ska det bli må jag säga! :)
Visst, ett väldigt litet lucia tåg, men skit samma. Det blir mysigt iaf!
Det i skolan är jävligt långt iaf! Skulle inte förvåna mig om jag skulle ramla och tända eld på hela aulan, det skulle vara typiskt mig. 
Just nu är jag inte nervös, nu är jag mest taggad bahha :)

Iaf, efter träningen åt jag mat sedan gick jag till farmor. Var där ett tag innan jag gick hem igen för att duscha. Flätade sedan mitt hår så jag har lockigt hår tills i morgon.
Nu sitter jag här, och ska alldeles strax fixa mina naglar igen. Lite nagellack har försvunnit ifrån mina fingrar så ska måla på lite där!
Vi återkommer senare! Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0