Glad Lucia!

Hejsan!
Gick upp riktigt tidigt i morse, klockan var runt tio i 5. Har knappt sovit någonting i natt heller, så trött var jag allt!
Åkte till skolan vid kvart i 6, efter att ha hämtat upp en klasskamrat. Blev avsläppta vid bruket, där vi skulle börja att lussa. Vi klädde om så vi var klara kring.. hm sju tror jag det var. Vi lussade två gånger på bruket innan vi fikade lite med lussebulle och julmust.

Sedan gick vi tillbaka till skolan, där vi gjorde oss i ordning för nästa uppträdande som skulle vara för 7:orna och 8:orna.
Det gick väldigt lyckat, och det var super kul!
Sedan var det dags för vår sista föreställning, för föräldrarna och de 9:or som inte var med + lite personal o så :)
Lika lyckat gick det denna gång, ingen som snubblade eller tände eld på någon! haha :)
Efter lucian fikade vi lite snabbt i frizon innan vi drog hemåt. Gick och la mig och sov cirka 2 timmar efter jag kommit hem. Gissa om det var skönt!
Nu sitter jag här, och laddar upp inför lucian som vi ska ha i kväll. (Detta är dock på fritiden, ej med skolan)
Då ska jag vara lucia, då får vi se hur det kommer bli! haha nej då, det blir nog jätte bra!



Mer bilder kommer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0