Du är så go.

Hejsan!
Förlåt så hemskt mycket för att jag inte bloggade i går, men jag hade verkligen ingen lust.
Var trött och på dåligt humör.
Gjorde förövrigt ingen roligt, så jag har faktiskt inget att berätta om gårdagen!

Idag... har jag heller inget att prata om, bahah!
Skolan flöt på, några underbara stunder lite då och då, och självklart mycket skratt i närheten av Maria
Nu hade jag tänkt att läsa lite i min engelska bok och svara på de frågorna längst bak i boken,samt träna lite på idrottsprovet som vi har på måndag nästa vecka!
Det sista provet innan lovet, häääärligt att ha det sista veckan liksom, -.-'
Nehe, nu ska jag läsa lite!
Hörs senare, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0