Bringing back the balls to rock...

Hejsan!
Hahha angående rubriken... sitter och tittar på massa musikvideos av Lordi, ni vet det finska bandet som vann Eurovision 2006 tror jag, skapligt många minnen det väcker!
Lyssnade jätte mycket på dom ett tag, hahha jisses.
Tyckte Kita (trummisen) och Ox (basisten) var så jävla snygga, bahah.



Anyways,
ska snart på lucia träning. Jag och två kompisar ska sjunga solo.. Vi får se hur det går, haha! :)
Dagen idag var helt okej, satt mest i frizon på rasterna och snackade o spelade kort. Vi hade inga roliga lektioner idag.. Elevensval(matte), spanska och idrott. Vi hade luciaträning efter lunch, rätt skönt så där!
I morgon slipper vi morgonens lektioner tack vare att vi har basket turnering, skapligt kul!
Dock tror jag inte att vår klass vinner, haha :)
Har inte så mycket att tillägga,
ska snart käka sen drar jag :)
Hare gött så hörs vi senare eller i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0