Adventskalender

B.I.E.B.E.R=
Believe. In. Everything.Because.Everything's.Reachable♥
Mitt nya motto va fan.

Tittade faktiskt på adventskalendern förut, bara ett måste liksom.
Det gör jag varje år, tittar lite vad det är för något och om den verkar bra eller inte.
Denna gång, Nej.
Den verkade hemsk, bahah!
Men ska kolla i morgon också försäkerhetens skull ;)
Ska alldeles strax sova, är trött som fan. Fattar inte varför, men tror jag sover lite illa på nätterna, tyvärr.
Längtar som fan tills resten utav Justin's datum kommer ut, eftersom det är ungefär 99,5% att han kommer till Sverige! HAPPYFACE x 2194891234893943189312 :DDDD
Nehe, drar mig nog nu, och i morgon är det torsdag, inget jag ser fram emot, men.. ja. Det kommer nog bli... bra ändå! :)
Hare gött så skrivs vi i morgon! 
En väldigt behaglig Biebergasm, baha ;)

Kommentarer
Postat av: Mi

Gaaaaaaaahhhhhhhh!

Jag hoppas verkligen att han kommer hit, annars vet jag inte vad jag ska göra hehe. Du och jag Danmark annars ;)<3

2010-12-01 @ 22:14:01
URL: http://miekindzz.bloggplatsen.se
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- Nehe okej du behöver ju inte berätta alls om du inte vill. <3333333333

2010-12-01 @ 22:33:09
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0